diumenge, 29 d’octubre del 2017

UNA MICA MÉS SOBRE L'ÈRIC...

Aquesta setmana passada vam aprofitar una part de l'assemblea per conèixer una mica més a l'Èric de la classe de cinquè B. I és que pels qui no ho sabíeu, l'Èric és un gran nadador! Entre un dels seus millors rècords està en ser el nen més petit en fer la travessa del pantà de Sau! Us podeu imaginar com de ràpid deu nedar? 
Aquest passat cap de setmana va fer una carrera de braça a Olot, esperem que li hagi anat molt i molt bé! 
Enhorabona, Èric! Estem orgullosos de tenir un campió com tu a la classe! 

L'Èric amb el trofeu de Sau i una medalla. 

4 comentaris:

  1. Enhorabona, Èric! Ets un gran esportista!

    ResponElimina
  2. Felicitats Eric jo vaig amb barca en el panta de sau.

    ResponElimina
  3. Moltes gracies!!!!
    La natacio es el meu esport preferit,m'agrada moltissim nadar,cuan sigui gran voldria ser un nadador OLIMPIC...pro per aixo he de entrenar molt.
    Ha Olot amb va enar bé,vaig fer primer puesto en 100 metres crol,quart en braça i en relleus juntament an els meus companys de categoría bem queda tercers,no esta pas malament oi!!!!.

    ResponElimina
  4. Eric! Ens alegrem molt dels resultats! Segueix així i obtindràs tot el que et proposis!

    ResponElimina