dijous, 19 d’octubre del 2017

NEIX UN EMPRENEDOR/A!

Ja tornem a ser aquí, però avui és per presentar-vos la primera part del projecte d'empenedoria que us vam comentar als pares durant la reunió inicial. 

Els alumnes han après què és una cooperativa i han fet uns dibuixos per descriure les seves cinc millors qualitats, ja que demà les hauran de presentar a la classe davant dels altres alumnes i cada alumne decidirà si es vol presentar en algun càrrec de l'Equip directiu de cada cooperativa. 



























14 comentaris:

  1. El picaso de la LAILA
    XD ;)

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Laila i gràcies Marina i Cristina per haver fet aquest projecte, m'ha encantat.

    ResponElimina
  3. Hola sóc la Wumiao i m´ha agradat molt.

    ResponElimina
  4. m'agradat molt fe aixo

    ResponElimina
  5. Hola sóc la Harmandeep em va agradar molt la cooperativa Cristina i Marina

    ResponElimina
  6. Estem molt contentes de la vostra implicació!

    ResponElimina
  7. Hola, sóc l'Emili, m'agraden molt aquests dibuixos que heu fet. Sou uns artistes!

    ResponElimina
  8. hola Marina i Cristina em va agradar molt fer aquests dibuixos ;p

    ResponElimina
  9. Hola Marina i Cristina sóc la paula.C.P. i m'ha agradat molt aquest projecte

    ResponElimina
  10. Hola sóc l'Ayman i aquesta activitat em va agrada molt ,
    en el meu em va surtir la tinta del boli. Adeu amics .
    Gràcies amics i Cristina i Marina

    ResponElimina
  11. Hola Cristina i Marina em va agrada molt aquest projecte!!!

    ResponElimina
  12. Mola molt el projecte de la màquina!!!!!

    ResponElimina
  13. El projecte és molt divertit!!!!!!!

    ResponElimina
  14. Aquesta setmana decidirem qui formarà part dels equips directius de les cooperatives, a punt? :P

    ResponElimina